W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie
Link do strony internetowej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Rektorat

Biuro Rektora

Gagarina 11, 87-100 Toruń

tel.: 56 611-4242, 56 654-2951
e-mail: rektor@umk.pl
    1. obsługa kancelaryjno-biurowa pracy rektora i prorektorów, w tym również prowadzenie terminarza spraw zleconych przez rektora i prorektorów innym jednostkom Uniwersytetu;
    2. przyjmowanie korespondencji oraz właściwe jej rozdysponowywanie po decyzjach rektora i prorektorów;
    3. obsługa administracyjno-biurowa senatu, rady rektorskiej, kolegium rektorskiego;
    4. organizowanie i nadzorowanie właściwego przebiegu uroczystości o charakterze ogólnouniwersyteckim, takich jak: inauguracja roku akademickiego, Święto Uniwersytetu, nadanie tytułu honorowego doktora honoris causa oraz innych, których gospodarzem jest rektor;
    5. zapewnianie planowego przebiegu wizyt gości krajowych i zagranicznych Uniwersytetu, przebywających na zaproszenie rektora lub prorektorów;
    6. zapewnianie obsługi administracyjnej komisji dyscyplinarnych dla studentów i doktorantów;
    7. ewidencjonowanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie sprawozdań ogólnouczelnianych w tym zakresie;
    8. prowadzenie księgi pamiątkowej Uniwersytetu, księgi kondolencyjnej profesorów UMK oraz ewidencji osób, którym przyznano: szczególne wyróżnienie UMK – Convallaria Copernicana, medal: „Za zasługi położone dla rozwoju Uczelni” i medal „Najlepszemu Absolwentowi Uczelni”;
    9. przekazywanie do Archiwum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika dokumentacji fotograficznej z uroczystości organizowanych przez rektora lub prorektorów;
    10. pełnienie roli jednostki realizującej dla zamówień publicznych, których przedmiotem są wydatki z funduszu reprezentacyjnego oraz wydatki zlecone przez rektora.

Kierownik - licencjat Joanna Zwierzchowska

pok.: 202
tel.: 56 611-42-42, 56 611-42-40
e-mail: rektor@umk.pl, Joanna.Zwierzchowska@umk.pl

Biuro JM Rektora UMK

Z-ca Kierownika - mgr Beata Baron-Arcimowicz

pok.: 216
tel.: 56 611-4228
e-mail: Beata.Arcimowicz@umk.pl

Sekretariat Prorektora ds. Nauki

 

Pracownicy

starszy specjalista - licencjat Beata Kubik
pok.: 110
tel.: 56 611-4710
e-mail: Beata.Kubik@umk.pl

Sekretariat Prorektora ds. Kształcenia

specjalista - mgr Paulina Ordon
pok.: 212
tel.: 56 611-4230
e-mail: paulina.ordon@umk.pl

Sekretariat Prorektora ds. Współpracy z Otoczeniem Społecznym i Gospodarczym oraz Sekretariat Zastępcy Kanclerza ds. Zamówień Publicznych

specjalista - mgr Cecylia Tlałka
pok.: 216
tel.: 56 611-4242
e-mail: Cecylia.Tlalka@umk.pl

Biuro Rektora

 

SEKRETARIAT PROREKTORA COLLEGIUM MEDICUM

Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz
tel.: 52 585-3382, 52 585-3383
fax: 52 585-3384
e-mail: prorektor@cm.umk.pl

 

Pracownicy

specjalista - mgr Katarzyna Pyka
Collegium Medicum
Coll. Medicum, Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz
tel.: 52 585 3383
e-mail: katarzyna.pyka@cm.umk.pl
specjalista - mgr Agnieszka Tomaszewska
tel.: 52 585 3382
e-mail: a.tomaszewska@cm.umk.pl
Wytworzył: Wdrożenie
Data wytworzenia: 29.09.2022
Opublikował w BIP: Operator BIPLO
Data opublikowania: 29.09.2022 16:44
Ostatnio zaktualizował: Ewa Walusiak-Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 21.03.2023 13:13
Liczba wyświetleń: 367